سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم الله الرحمن الرحیم

پروتکل 10

وظیفه قوم ما،پیاده کردن برنامه‏هایی است که قبلا آنها را طراحی کرده‏ایم.لذا برای ما ضروری است که پیش از هر چیز به‏ پرورش خویش بپردازیم و طوری بار آییم که روحیه بی‏پروایی، گستاخی و زورگویی،با شخصیتمان عجین شود.

به مردم القاء می‏کنیم که خود«افراد»دارای اعتبار و اهمیت‏ هستند.اهمیت خانواده و نقش تربیتی آن را در بین غیر یهودیان از بین‏ می‏بریم و اجازه اظهار وجود به کسی نمی‏دهیم زیرا توده مردم باید صرفا به وسیله ما اداره شوند.

برای آنکه آرزوی استقرار حکومت مطلقه قوم خود را در دل‏ همه مردم جهان ایجاد کنیم،لازم است که رابطه مردم را با دولتهایشان‏ تیره کنیم؛به طوری که مردم،بر اثر اختلاف عقیده،گرسنگی،بیماری‏ و کشمکش به تنگ آیند و جز به رهایی از دست دولتهایشان و پناه بردن‏ به حکومت نجات‏بخش ما،به  چیز دیگری نیندیشند.

اگر در راه رسیدن به هدفهایی که در پیش داریم،کوشا نباشیم‏ و به ملل دنیا یک لحظه فرصت نفس کشیدن بدهیم،به سختی می‏توانیم‏ به هدفهایمان برسیم.

پروتکل 11

غیر یهودیان گله گوسفندانند و ما گرگهای این گله هستیم.شما می‏دانید که وقتی گرگ به گله می‏زند،چه اتفاقی می‏افتد!چرا غیر یهودیان به مفهوم واقعی آنچه که ما به ذهنشان فرو می‏کنیم توجه‏ نمی‏کنند؟چرا قوم پراکنده ما برای رسیدن به هدفهایش به جای راه‏ راست،اینهمه پیچ و خم طی می‏کنند؟دلیلش آن است که ما کارهایمان‏ را به وسیله سازمانهای فراماسونری که ناشناخته هستند انجام می‏دهیم‏ و کوشش می‏کنیم هدفهایمان،گمان و سوءظن بر نیانگیزد و این گله‏ غیر یهودی،به فراماسونری ما بپیوندد و به چشم رفقای خود خاک‏ بپاشد.

ما یهودیان،برگزیده خداوند هستیم و پراکندگیمان در سراسر جهان از عنایات اوست.پراکندگی ما در چشم همگان نوعی ضعف‏ بشمار می‏رود در حالیکه این خود نوعی قدرت برای ماست زیرا اکنون‏ ما در آستانه فرمانروایی بر سراسر جهان قرار گرفته‏ایم.

پروتکل 12

مطبوعات نخواهند توانست بدون اطلاع ما کمترین خبری در اختیار مردم بگذارند.البته در زمان حاضر،ما تا حدودی به چنین‏ هدفهایی رسیده‏ایم زیرا تمام کانونهای خبری جهان،اطلاعات خود را از چند مرکز خبری محدود دریافت می‏کنند و این مراکز هم که در آینده‏ای نزدیک،تماما به دست ما خواهند افتاد،هر چه را ما به آنها دیکته کنیم در سراسر جهان پخش می‏کنند.

اگر تدابیری را که در مورد مطبوعات اندیشیده‏ایم به مرحله‏ اجراء درآوریم،ذهن و فکر غیر یهودیان به تسخیرمان درمی‏آید و آنان‏ وقایع جهان را از پشت عینکهای رنگینی که ما به چشم آنها می‏گذاریم، می‏نگرند.

پروتکل 13

اصولا غیر یهودیان،افراد کوته فکری هستند که از فهم پیش‏ پاافتاده‏ترین مسائل سیاسی عاجزند. غرض ما از جلب افکار توده مردم،فقط تسهیل کار خود ماست.

برای آنکه امر بر مردم مشتبه شود و ندانند که درباره چه‏ موضوعی بحث می‏کنند،فکر آنها را به  مسائلی چون تفریح،سرگرمی، رفتن به کاخ مردم(Peoples Palaces)و...جلب می‏کنیم و در همین‏ اثناء مطبوعات را وامی‏داریم که به مسائلی چون رقابت‏ها و مسابقات‏ هنری و ورزش بپردازند.بدون شک پرداختن به اینگونه مسائل،آنها را از مسائل بنیادی دور و منحرف می‏کند.اندک اندک به ابراز نکردن‏ عقیده خود عادت می‏کنند و سرانجام به تکرار همان چیزهایی‏ می‏پردازند که ما می‏خواهیم؛و بدینسان به فکر آنان جهت می‏دهیم و می‏توانیم به همکاریشان اعتماد کنیم.

ما باید آنقدر غیریهودیان را به مسائلی چون«پیشرفت»سرگرم‏ کنیم تا سرانجام از فهم هر مسأله‏ای اظهار عجز کنند.کلمه پیشرفت‏ مانند یک عقیده سفسطه‏آمیز،حقیقت را لوث می‏کند و این موضوع را کسی جز ما قوم برگزیده خدا نمی‏تواند درک کند.

پروتکل 14

هنگامی که حکومت شاهنشاهی ما آغاز شد،همه ادیان باید از بین بروند بجز دین ما که همانا اعتقاد به خدای یگانه است.بی‏شک‏ سرنوشت قوم ما بعنوان قومی برگزیده،با وجود خدا گره خورده است‏و هم اوست که تقدیر کار جهانیان را با سرنوشت ما پیوند داده است. لذا ریشه هر گونه عقیده‏ای باید از بیخ و بن کنده شود؛حتی اگر این‏کار به انکار وجود خدا بیانجامد که ما امروزه شاهد آنیم.

فیلسوفان ما نارسایی‏های عقاید و مذاهب غیر یهودیان را مورد بحث و بررسی قرار می‏دهند؛اما کسی نباید اعتقادات واقعی مذهب ما را مورد بررسی قرار دهد زیرا هیچکس جز خودمان نباید از دین ما سر در بیاورد.وانگهی افراد قوم خودمان حق برملا کردن اسرار دین را نخواهند داشت.

در کشورهای پیشرفته و مترقی،ادبیاتی نامفهوم و مستهجن‏ رواج می‏دهیم و تا مدتی پس از به قدرت رسیدنمان اجازه می‏دهیم که‏ این سبک ادبیات به حیات خود ادامه دهد تا بتوانیم بدینوسیله در برابر سخنرانیها و برنامه‏های حزبی خودمان،نوعی آرامش در مردم ایجاد کنیم.

پروتکل 15

لژهای فراماسونی آزادی را در تمام کشورهای جهان ایجاد می‏کنیم و سپس آنها را گسترش می‏دهیم و تمام آنهایی که در زمینه‏ فعالیت‏های اجتماعی مشهور باشند،به این لژها جلب  می‏کنیم؛زیرا در این لژها،می‏توانیم عوامل اصلی جاسوسی و نیز عواملی که می‏توانند روی دیگران اثر بگذارند،پیدا می‏کنیم.

طبیعی است غیر یهودیان،از ماهیت واقعی کار لژها سر در نخواهند آورد.غیر یهودیان،بدون کنجکاوی،عضویت لژها را می‏پذیرند؛

عده‏ای از آنها بخاطر استفاده‏های مالی و بعضی هم بخاطر رسیدن به‏ موقعیت،شهرت،و نیز مورد ستایش واقع شدن.ما هم در برآوردن‏ اینگونه خواستها بسیار بخشنده‏ایم. به راستی چقدر حکمای قوم ما در روزگاران گذشته،آینده‏نگر و دوراندیش بوده‏اند که می‏گفتند برای رسیدن به هدفهای مهم،باید از هر وسیله‏ای استفاده کرد.

آنهایی که مانع انجام برنامه‏های ما می‏شوند،بهتر است که‏ مرگشان را جلو بیاندازیم و نابودشان کنیم. میان قوم ما و غیر یهودیان،تفاوتهای قابل توجهی از لحاظ استعدادها و توانایی‏ها وجود دارد و همین امر موجب شده است که قوم‏ برگزیده ما،از بالاترین میزان انسانیت برخوردار باشد و از غیر یهودیان متمایز گردد...طبیعت خودش از قبل مقدر کرده است که‏ ما جهانیان را هدایت کنیم و بر آنها حکمروا باشیم.

ما،در همه موارد مستبد خواهیم بود و این استبداد،معقول و منطقی به نظر خواهد رسید.تمام اوامر و مقررات ما مورد احترام بوده‏ و بدون چون و چرا به اجرا درخواهد آمد.هر گونه شکایتی از سوی‏ ملت نادیده گرفته می‏شود وضعی پیش می‏آوریم که ریشه همه‏ نارضائی‏ها از بیخ و بن کنده شود.بعلاوه برای آنکه چشم همه را بترسانیم،به اعمال مجازاتهای سنگین دست می‏زنیم. به مردم این فکر را القاء می‏کنیم که اگر بخواهند در صلح و آرامش بسر ببرند،باید فرمانروای ما را حامی و سرپرست خود بدانند و لب به ستایش اغراق آمیز وی بگشایند.

پروتکل 16

ما باید مطالب و موادی را وارد نظامهای آموزشی غیر یهودیان‏ کنیم که نظم و انسجام را از سیستم‏های آموزشی آنان بگیرد و اوضاع‏ درهم و برهمی بوجود آورد.اما هنگامی که خودمان به قدرت رسیدیم،

تمام مواد و مطالبی را که بی‏نظمی به بار آورد و دانش‏آموزان را به‏ نافرمانی وا می‏دارد،از دروس دانشگاهها حذف می‏کنیم. از آنجا که قرنها تجربه به ما آموخته است که عقاید(Ideas) در زندگی و هدایت انسانها،نقش بسیار مهمی داشته و این عقاید از  طریق تربیت به مردم القا می‏شود،لذا ما باید افکار نو و مستقل را چون گذشته به انحصار خویش درآوریم.روش مهار کردن فکر،هم اکنون‏ در دست بررسی و مطالعه است.این کار را به وسیله سیستمی که به‏ سیستم دروس عینی( Lessons)معروف است انجام می‏دهیم‏ که هدف آن مبدل کردن غیر یهودیان است به آدمهایی بی‏فکر،بی خرد و مطیع که منتظرند دیگران برایشان فکر کنند و عقایدشان را شکل‏ بدهند.

پروتکل 17

از مدتها قبل کوشیده‏ایم که اعتبار کشیشان را در میان مسیحیان‏ از بین ببریم و به مأموریت آنها بر روی زمین که ممکن است هنوز هم‏ مانع بزرگی بر سر راه ما باشد خاتمه دهیم.البته روز به روز از تأثیر آنها کاسته می‏شود و اکنون آزادی عقیده در همه جا اعلام‏ گردیده است.

پادشاه صهیونیستها،پاپ واقعی جهان و رئیس کلیسای‏ بین‏المللی خواهد بود.

پروتکل 18

کسانی که در زمینه مسائل سیاسی مرتکب جرم شوند،باید انگیزه آنها را جویا شویم زیرا هیچکس نباید دخالت در مسائل سیاسی‏ را حق خود بداند.

پروتکل 19

برای آنکه قهرمان گرایی در زمینه سیاست را متلاشی کنیم، دخالت در امور سیاست را در ردیف دزدی،قتل و زشتترین انواع جرائم‏ قرار می‏دهیم و ذهن مردم را نسبت به مفهوم این نوع جرم آشفته و مشوب می‏کنیم و هرگونه اهانت و تحقیری را به این نوع جرم روا می‏داریم.

پروتکل 20

در نظام حکومتی ما،شاه قانونا مالک همه اموال دولت است. ثروتمندان باید بدانند که وظیفه آنان ایجاب می‏کند که قسمتی‏ از دارایی خود را در اختیار دولت بگذارند؛زیرا دولت مالکیت باقی‏ ثروتشان را محترم شمرده و شرافتمندانه سود بردن آنها را تضمین‏ می‏کند. ما امروز وصول مالیات بر اموال را موجه می‏دانیم زیرا مشکلات و تنگناهای زیادی برای دولتهای غیر یهود بوجود می‏آورد. کسانی که از منابع مالی دولت استفاده می‏کنند باید به صف‏ خدمتگزاران دولت درآیند در غیر اینصورت باید صرفا از طریق کار، کسب مال کنند.

تا زمانی که وامهای داخلی(داخل کشور)رایج بود،غیر جهودان‏ فقط پول فقرا را به جیب ثروتمندان می‏ریختند،اما از وقتی که ما وامهای خارجی را مرسوم ساختیم،ثروت ملتها به سوی ما سرازیر گشته و آنها شروع کردند به پرداخت باج به ما.

غیر یهودیان بی‏آنکه بیندیشند،از ما وام می‏گیرند و علاوه برسرمایه،مبلغی هم به عنوان بهره وام،بازپرداخت می‏کنند.این عمل به‏  وضوح عقب‏ماندگی ذهن و کوتاهی فکر آنها را نشان می‏دهد.چه راهی‏ ساده‏تر از این که آنها پول مورد نیاز دولت را از ملت بگیرند؟یکی از نشانه‏های ذکاوت و هوش قوم برگزیده ما این است که مسأله وامها را به نحوی به غیر یهودیان عرضه کرده‏ایم که آنها فکر می‏کنند وام‏ گرفتن،امتیازات فراوانی برایشان در بردارد.

پروتکل 22

مطمئنا احتیاجی نیست که بیش از این استدلال کنیم که‏ خداوند مقدر کرده است تا ما بر جهانیان فرمانروا باشیم. مطمئنا احتیاجی نیست که ثابت کنیم تمام بدیهایی را که‏ مرتکب شده‏ایم،همگی وسیله‏هایی بوده‏اند که برای رسیدن به هدفمان‏ -که همانا رفاه واقعی و برقراری نظم است-از آنها کمک گرفته‏ایم.

قدرت شکوهمند ما قادر است که حکومت را به دست گیرد و بشر را هدایت کند.کارها سخن‏سرایی و سرهم کردن کلمات نامفهوم‏ نیست.قدرت ما به گونه‏ای است که هر کس را وا می‏دارد تا با احترامی‏ توأم با ترس در برابر عظمتش زانو بزند.

پروتکل 23

جوامعی که ما اخلاقیات را در آنها از بین برده‏ایم،وجود خدا را نفی می‏کنند و از میان آنها شعله‏های آتش هرج و مرج‏طلبی‏ (آنارشیسم)به هر سو زبانه می‏کشد؛لذا رهبر عظیم‏الشأن ما صحنه‏ اینگونه جوامع را از فرمانروایان کنونی پاک خواهد کرد.


نوشته شده در  دوشنبه 87/2/30ساعت  6:3 عصر  توسط .... 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این بار اسرائیل با اینترنت آمده است -مرکز اسناد انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]