سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

                                  حزب الله

 واحد تبلیغات حزب‌الله لبنان، تصاویر بزرگی از دو سرباز اسراییلی را که رزمندگان حزب‌الله تابستان گذشته به اسارت گرفتند، در نوار مرزی لبنان و فلسطین اشغالی نصب کرد.

   به گزارش خبرنگار فارس از بیروت، حزب‌الله لبنان در 12 جولای سال 2006 عملیات وعد الصادق را در راستای وعده سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش مبنی بر فشار بر رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرای لبنانی در بند آن رژیم اجرا کرد و پس از حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی رژیم صهیونیستی و هلاکت 7 سرباز اسراییلی، دو سرباز آن رژیم را به اسارت گرفت.

رژیم صهیونیستی نیز با شعار آزاد سازی اسرای خود جنگ 33 روزه علیه لبنان را آغاز کرد که به شکست مفتضحانه آن رژیم در برابر لبنان انجامید.

در این راستا واحد تبلیغات حزب الله لبنان روز گذشته اقدام به نصب تابلوی بزرگی در نقطه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی کرد که دقیقا روبروی شهرک‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

در این تابلو عکس دو نظامی به اسارت گرفته شده رژیم صهیونیستی نمایش داده شده است و زیر عکس‌ها نیز به عربی و انگلیسی این عبارت نوشته شده است: «برای آزادی اسرایمان.»

تلویزیون‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته به صورت ویژه اقدام به پوشش خبری نصب این تابلو در نقطه مرزی کرده و آن را نوعی اعمال فشار به کابینه اولمرت، نخست وزیر اسرائیل، از سوی خانواده های دو سرباز اسیر قلمداد کردند.

این اقدام تبلیغاتی حزب‌الله لبنان یکی از راهبردهای قوی در مواجهه با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مدت مبارزات ارزیابی شده است. پیش از این و در سال 2000 که رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب نشینی کرد، حزب الله لبنان تصاویر عظیمی از اجساد نظامیان این رژیم را در مرز خود با فلسطین اشغالی نصب کرده و عبارت «سزای تجاوز» را در زیر تصاویر نوشته بود.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، آمار فرار سربازان رژیم صهیونیستی که عموما از مشکلات روانی نیز رنج می‌بردند، پس از نصب این تابلوها در سال 2000 از جنوب لبنان به شدت افزایش یافته بود.

استفاده از ضعف روانی سربازان رژیم صهیونیستی یکی از قوی ترین راهکارهای مبارزاتی حزب الله لبنان در مواجهه با ارتش آن رژیم در طول تاریخ مبارزات خود علیه اشغالگران قدس بوده است.


نوشته شده در  جمعه 87/2/20ساعت  11:45 عصر  توسط .... 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این بار اسرائیل با اینترنت آمده است -مرکز اسناد انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]