سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

                                          
حجم عظیم اطلاعات به دست آمده توسط حماس شامل فیلم و گزارشات مکتوب و اطلاعات موجود در دستگاه کامپیوتری به جای امنی منتقل شده تا اسرائیل نتواند آنها را منهدم کند.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان حمله اخیر خود به مراکز امنیتی و مکانهای استقرار رهبران جنبش فتح در نوار غزه به گنج اطلاعاتی بسیار مهمی از اعمال مفتضحانه رهبران فتح دست یافته است.

به گزارش جهان اسناد شامل اطلاعاتی است که نیروهای حماس پس از تصرف ساختمان ضداطلاعاتی و امنیتی فلسطین به دست آورده اند که شامل موارد زیر می شود:

1. لیست جاسوسان و ستون پنجم اسرائیل که در منطقه غزه و سایر مناطق فلسطین حضور دارند. این افراد شبکه وسیعی از جاسوسان را تشکیل می دهند که دستمزد خود را مستقیما از اسرائیل و یا از تشکیلات محمود دحلان کسب می کردند.

اطلاعاتی که اعضای این شبکه به دست اسرائیل می رساندند شامل تحرک نیروهای مقاومت فلسطینی، مراکز نگه داری سلاح، کارخانجات ساخت سلاح و موشک مقاومت فلسطین، جا به جایی نیروهای مقاومت در محورهای درگیری با اسرائیل، نوع سلاح هایی که به غزه وارد می شده و کشورهای صادر کننده سلاح ،  بوده است. این جاسوسان در اطلاعات خود اعلام می کنند که سلاح ها و موشک های وارد شده به غیر از سودان و مصر از کجا وارد می شده است.

2. چگونگی استخدام مزدور و جاسوس برای تشکیلات دحلان و برای اسرائیلی ها که اکثرا در زمینه مسائل غیر اخلاقی فیلم هایی تهیه می شده و افراد را مجبور به همکاری می کردند.

3. اطلاعات مربوط به اقدامات ضد امنیتی تشکیلات دحلان در منطقه سینا بر علیه منافع مصر که با انجام انفجار های متفاوت در منطقه سینا منافع اقتصادی مصر را در صحرای سینا به خطر می اندازد و یا از ساکنین صحرای سینا برای جاسوسی و همکاری اطلاعاتی با نیروهای اسرائیل استفاده می کردند و یا چادرنشینان را وادار به سفر به اسرائیل کرده تا اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار دهند.

4. اطلاعاتی که حاکی از همکاری مسئولین و چهره های عالی رتبه جنبش فتح بوده و اقدام به کارهای جاسوسی و ضد امنیتی بر علیه مقاومت و حتی کشورهای اسلامی و عربی کرده و این اطلاعات را در اختیار اسرائیل قرار می دادند.  نکته جالب این است که جمهوری اسلامی ایران نیز در لیست کشورهای هدف قرار داشته است.

5. بسته اطلاعاتی مرتبط که بین آمریکا، انگلیس و اسرائیل و این دستگاه های امنیتی برقرار بوده نیز از جمله بخش های اطلاعات به دست آمده از مرکز امنیتی دحلان است و موجب نگرانی فتح از پی بردن حماس به اطلاعات بیشتر در حوزه اقدامات آنها شده است.

 6. اطلاعات مربوطه به شبکه مافیایی پخش مواد مخدر در صحرای سینا که درآمدهای میلیونی برای این عناصر به همراه داشته است.

 7. اطلاعات مربوط به شنود اطلاعاتی تماس های تلفنی عرفات و حتی ابومازن و برخی از مسئولین و نمایندگان پارلمان فلسطینی که در اختیار اسرائیل قرار گرفته و از آن استفاده می شده است.

 8. اطلاعات مربوط به حضور و دخالت تعداد قابل توجهی از شخصیت های جنبش فتح در ترور رهبران و کادرهای مقاومت و به شهادت رسیدن رهبران کلیدی حماس که در این میان نام سلام فیاض رئیس حکومت اضطراری فلسطین که از سوی ابومازن اعمال شده است قرار دارد.

 9. اطلاعات مربوط به سوء استفاده از مسئولین امنیتی و اجتماعی، سیاسی و حتی قضایی از طریق کشاندن آنها به دام های غیر اخلاقی و اقتصادی و اجبار آنها به همکاری با دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل.


نوشته شده در  جمعه 87/2/20ساعت  10:58 عصر  توسط .... 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این بار اسرائیل با اینترنت آمده است -مرکز اسناد انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]