سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

                                           حماس و فتح
حماس محتوای نوارهای هرزگی رهبران فتح را پخش نمی کند اما انتشار این نوارها مساله روز است و بسیار از این نوارها در دست افراد عادی قرار گرفته و پخش آنها در آینده موجب سرصدای زیادی خواهد شد.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان حمله اخیر خود به مراکز امنیتی و مکانهای استقرار رهبران جنبش فتح در نوار غزه به گنج اطلاعاتی بسیار مهمی از اعمال مفتضحانه رهبران فتح دست یافته است.

به گزارش رجانیوز و به نقل از سایت خبری ایلاف، این اطلاعات شامل نوارهای مبتذلی است که در آن شمار قابل توجهی از رهبران بلندپایه فتح در وضعیت های مفتضحانه ای با زنان هرزه دیده می شوند.

در این گزارش تاکید شده است نوارهای هرزگی رهبران فتح هم اکنون به صورت سلاح ترسناکی درآمده که در دست جنبش حماس قرار دارد و رهبران جنبش فتح بشدت از احتمال استفاده از آنها هراس دارند.

بر پایه این گزارش نوارهای مبتذل خوشگذرانی های رهبران فتح که هم اکنون در دست حماس قرار دارد حاکی از نقشه های شوم سازمانهای امنیتی اسرائیل علیه رهبران فلسطینی با هدف اخاذی سیاسی و مجبور کردن آنان به پیروی از خواسته های تل آویو و تهدید آنها به منتشر کردن این نوارها در صورت عدم اطاعت کامل از دستورات اسراییل است.

این گزارش حاکی است : نگرانی شدید رهبران فتح هنگام فرار سریع از غزه به رام الله و دستورات موکد و صریح آنان از رام الله به مسوولان امنیتی وابسته به فتح هنگام آغاز حمله حماس به مراکز آنان در غزه مبنی بر لزوم نابودی اسناد موجود در مراکز امنیتی و خانه هایشان ناشی از هراس آنها از دستیابی حماس به این نوارهای مبتذل بوده است.

گزارش ایلاف حاکی است که مسوولان امنیتی فتح و نیروهای مدافع از مراکز امنیتی و مکانهای سکونت رهبران فتح بدون توجه به این دستورات از رام الله برای نجات جان خود بدون نابود کردن اسناد موجود از جمله نوارهای مبتذل رهبران فتح ، این مراکز را رها کردند.

ایلاف افزود :هم اکنون حماس گنج اطلاعاتی بسیار مهمی از هرزگی رهبران بلندپایه فتح در دست دارد که در صورت پخش کردن بخشی از آنها زندگی سیاسی و آبروی آنان در خطر جدی قرار می گیرد.

گزارش مزبور حاکی است : سکوت بسیاری از رهبران پر حرف فتح که در خصومت با حماس مشهورند طی روزهای اخیر از وحشت و هراس بیش از اندازه آنها از سلاح ویرانگری که در دست حماس قرار دارد ، حکایت می کند.

بر اساس گزارش ایلاف ، با این که خلیه الحیه یکی از مسوولان بلند پایه جنبش حماس بر دستیابی به این گنج اطلاعاتی تاکید کرد و گفت که حماس محتوای نوارهای هرزگی رهبران فتح را پخش نمی کند اما انتشار این نوارها مساله روز است و بسیار از این نوارها در دست افراد عادی قرار گرفته و پخش آنها در آینده موجب سرصدای زیادی خواهد شد.


نوشته شده در  جمعه 87/2/20ساعت  9:3 عصر  توسط .... 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این بار اسرائیل با اینترنت آمده است -مرکز اسناد انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]