سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

آمریکا و اسرائیل و برخورد کشورهای اسلامی و غیر اسلامی با آنها -سایت تبیان

«اَللَّهُمَّ اَخْرِجْنى مِنْ ظُلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنى بِنُورِ الْفَهْمِ اَللَّهُمَّ اَفْتَحْ عَلَیْنا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الَّراحِمینَ »
امروزه مهمترین و درد آورترین مسأله اى که ملتهاى اسلامى و غیر اسلامىِ کشورهاى تحت سلطه با آن مواجه است موضوع آمریکا و اسرائیل است. دولت آمریکا بعنوان قدرتمندترین و اسرائیل بعنوان خونخوارترین و منفورترین کشور جهان، براى بیشتر بلعیدن ذخایر مادى کشورهاى تحت سلطه، از هیچ کوششى فرو گذار نمى کنند. آمریکا و اسرائیل بعنوان دشمنان شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان میباشند که براى سیطره سیاسى، اقتصادى، فرهنگى و نظامى خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتى خوددارى نمى نمایند.
امّا در این میان، جمهورى اسلامى ایران رسماً با آمریکا و اسرائیل مى جنگد و اهداف شوم و شیطانى آنها را بر مَلا میسازد و چهره پلید آنها را به کشورهاى جهان مسشناساند.
مقام معظم رهبرى در این مورد میفرمایند:
«ملّت ایران و نظام اسلامى در برابر دشمنان، مقتدر است. استکبار به خوبى فهمیده است که جز از راه ترویج تفکرات غلط و منحرف نمى تواند ضربه اساسى به نظام اسلامى بزند»
نظام مقدّس جمهورى اسلامى ایران با داشتن شهداء جوانان شجاع و آگاه، دلاوران ارتش و سپاه و از همه مهمتر با داشتن دهبرى بزرگ، باهوش، عالِم و مقتدر، در مقابل هر قدرت و ابرقدرتى که بخواهد به خاک کشور عزیزمان تجاوز کند دفاع میکنند

سرائیل"

(اسرائیل باید از صفخه روزگار محو شود) "امام خمینى (ره) "

اسرائیل نام دیگر حضرت یعقوب است که بر فلسطین اشغالى گذاردند. به یهودیان نیز بنى اسرائیل گویند، امّا فرقه اى از یهود که ویژگیهاى حادى نسبت به سایر یهودیان برخوردارند صهیونیزم نام دارند.
صهیونیستها یهودیانى بسیار تند، متجاوز و خطرناکند، و حرص و ولع شدیدى به اشغال سرزمین دیگران دارند. با این شهوت زمین بود که فلسطینى ها را که هزار سال سابقه سکونت در فلسطین داشتند با کمک استعمار غرب بیرون راندند و خود بجاى آنها نشستند.
امام (ره) مى فرماید

(رأى آنها اینست که اسرائیل از همه نژادها بالاتر است و از فرات تا نیل هم مال اوست و همه این جاها باید برگردد به اسرائیل)
و باز در جاى دیگر مى فرماید

(نقشه استیلا و سیطره صهیونیزم بر دنیاى اسلام و استعمار سرزمینهاى زر خیز و منابع سرشار کشورهاى اسلامى مى باشد و فقط با فداکارى، پایدارى و اتّحاد دولتهاى اسلامى مى توان از شرّ این کابوس سیاه استعمار رهایى یافت)
مقام معظم رهبرى در مورد اسرائیل مى فرماید:
(رژیم صهیونیستى، اصلاً بر پایه ى زورگویى و خشونت و قساوت بنا شده است و پیش مى رود ؛ بدون این، پیشرفتى نمى داشت و بعد از این هم نخواهد داشت. مى گویید با این رژیم صلح کنید چه صلحى! اینها صلح راهم مقدّمه اى براى تجاوز بعدى مى خواهند! اگر صلحى بر قرار بشود، مقدّمه اى است براى این که بعد بتوانند باز طور دیگرى تجاوز و تعدّى بکنند)

"ویژگیهاى یهود "

یهود داراى ویژگیهاى منفى فراوانى است که آنها را مورد بحث قرار مى دهیم:

1- دنیاطلبى:

یهودیها انسانهایى بسیار دنیا طلبند و در جنع اموال نیز موفقیت چشمگیرى داشته اند به گونه اى که خود را غنى تر از خدا مى دانند. قرآن کریم از قول آنها میفرماید:
(اِنّ اللّه فَقیر و نَحْنُ اَغنیاء)
خداوند فقیر است و ما بى نیازیم.

مقام معظم رهبرى میفرمایند

(هدف اسرائیل، توسعه است. دولت صهیونیستى به این سرزمین فلسطین فعلى هم قانع نیست. اوّل یک وجب جا مى خواستند، بعد نصف زمین فلسطین را گرفتند، بعد همه سرزمین فلسطین را گرفتند. الآن هم هدف اساسى صهیونیزم، ایجاد اسرائیل بزرگ است، البته سعى مى کنند کتمان کنند).

2- یأس از آخرت:

دنیاطلبى یهودیان شهره آفاق است و به اندازه اى است که عقیده آنان را به آخرت از میان برده است. قرآن در مورد آنها میفرماید:
(یَئِسُوا مِنَ الْآخِرَةِ). ((یهود) از آخرت مأیوسند). ویل دورانت میگوید

«یهود به جهانى پس از مرگ معتقد نیست و پاداش و کیفر را منحصر به دنیا مى داند».

3- زمین خوارى:

یهود زمین خوار است و صهیونیستها زمین خوارن بین المللى هستند که بحث آن در ابتداى مطلب گذشت.

4- مسلمان ستیزى:

یهودیها دشمنان سر سخت مسلمانها مى باشند. قرآن کریم میفرماید:
(لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود)
"همانا مى یابى که یهودیان سخت ترین مردم در دشمنى با اهل ایمانند"
امام خمینى در این باره مى فرماید

"از اسرائیل این دشمن اسلام و عرب جانبدارى نکنید که این افعى افسرده اگر دستش برسد به صغیر و کبیر شما رحم نمى کند ".
5- ظلم و خونریزى:
ویژگى دیگر یهود که جزء فطرت ثانویه آنها شده است، ظلم و خونریزى آنها است.
اساس شکل گیرى رژیم صهیونیستى اسرائیل بر یک نظریه نژاد پرستانه است که به همراه خود اشغالگرى، فساد و جنگ و قتل عام را به ارمغان آورده است. این رژیم که پاهایش همچون خنجرى توسط انگلیس در قالب سرزمینهاى اسلامى فرو رفت، از روز نخست با سه روش "زر " و "زور " و "تزویر" در منطقه حضور یافت و با گسترش خشونت سعى کرد ملّت مظلوم فلسطین را از میهن تاریخى خویش آواره سازد.

*"خطر بزرگ "

امام (ره) اسرائیل را کانون فتنه و خطرى عظیم براى اسلام میدانست و مى فرمود:
"خطر فراگیرى غدّه چرکین و سرطانى صهیونیزم را در کالبد کشورهاى اسلامى گوشزد مى کنم "
مقام معظم رهبرى در مورد خطر اسرائیل مى فرماید:
"از جهت امنیتى، مسأله ى اسرائیل، یک خطر امنیتى، نه فقط براى مردم خودش، بلکه براى کل منطقه است. براى اینکه اینها الآن زرادخانه ى اتمى دارند و باز هم تولید مى کنند، سازمان ملل هم چند بار هشدار داده، امّا اعتنا نکرده اند، البته عمده اش هم به خاطر پشتیبانى آمریکاست.

*"ارکان تسلط غاصبانه اسرائیل "

مقام معظم رهبرى مى فرماید

تسلط غاصبانه صهیونیستها بر فلسطین سه رکن داشت: یک رکنش عبارت از قساوت با عرب ها بود ؛ بر خوردشان با صاحبان اصلى، با قساوت و با سختى و خشونت شدید همراه بود ؛ با اینها هیچگونه مدارا نمى کردند.
رکن دوم، دروغ به افکار عمومى دنیا بود. این قدر اینها به وسیله رسانه هاى صهیونیستى که دست یهودى ها بود، دروغ گفتند ؛ خیلى ها هم دروغهاى آن ها را باور کردند ؛ و رکن سوم هم ساهت و پاخت و مذاکره است، بنشین با این دولت، با آن شخصیّت، با آن سیاستمدار صحبت و ساخت و پاخت کردن! کار اینها تا حالا سه رکن داشته است که توانسته اند این کشور را با این فریب و با این خدعه بگیرند.

*"مبارزه با صهیونیسم "

انقلاب اسلامى ایران، ضربه هاى سهمگینى بر نهضت صهیونیسم وارد آورده و شکست هاى سهمگینى نیز بر آن تحمیل نموده است، بدون شک، تخلیه جنوب لبنان و عقب نشینى مفتضى نه از خاک این کشود اسلامى، رها کردن شعار اسرائیل بزرگ (از نیل تا فرات)، بروز قیامهاى مردمى انتفاضه اوّل و انتفاضة الاقصى و دیگر شکستهایى که اسرائیل متحمل شده است با واسطه و یا بدون واسطه، حاصل انقلاب اسلامى ملّت ایران بوده است.
بعبارت دیگر تنها نظامى که به حقیقت و جد، خواستار حذف اسرائیل از عرصه بین المللى است، نظام جمهورى اسلامى ایران است. بنا براین، مبارزه با اسرائیل و تقویت نیروهاى خط مقدم جبهه مبارزه علیه این غده سرطانى، باید در رأس فعالیتهاى نظامى وامنیتى جمهورى اسلامى قرار گیرد، حمایت همه جانبه از مبارزان فلسطینى، لبنانى، تأمین منابع مالى، و پشتیبانى تبلیغاتى از آنها میتواند در این زمینه بسیار مؤثّر بوده و روند صلح ننگین خاورمیانه و مصالحه بر سر خون، مال و آبروى مسلمانان در این منطقه را با شکست نهایى و قطعى روبرو نماید.


نوشته شده در  جمعه 87/2/20ساعت  11:36 صبح  توسط .... 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این بار اسرائیل با اینترنت آمده است -مرکز اسناد انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]